ABOUT CARETOSAVE

ENERGY HEROES IN EVERY HOME
That’s how CareToSave believes we can make a better world. As a socially conscious, environmentally responsible enterprise, that’s the whole reason we started our company. So we created Hyko, a super-powered polar bear named after an Inuit word for “ice”. Through Hyko’s storybook adventures and a forthcoming energy-monitoring device, CareToSave gives families the power to understand their energy consumption and make a positive difference in their homes and in the world.

Founded with CARE in 2014, Amsterdam, as part of Rockstart Smart Energy Accelerator

ENERGIE HELDEN IN ELK HUIS
Dat is hoe wij denken hoe we samen de werled kunnen verbeteren. Daarom hebben we het bedrijf CareToSave opgericht om een bijdrage te leveren aan een meer duurzame samenleving. We hebben Hyko geintroduceerd, een ijsbeer vernoemd naar het woord ""ijs"" in Eskimo taal. Met Hyko's verhalenboek en Hyko's energie monitoring apparaat, geeft CareToSave gezinnen de mogelijkheid om hun energieverbruik te volgen en een bijdrage te leveren aan een duurzaam huishouden en een duurzamere wereld.